Gwarancja i zwrot

Gwarancja i zwroty

Zmiana lub anulowanie zamówienia

Klienci mogą poprosić o zwrot pieniędzy lub zmianę informacji o zamówieniu przed wysłaniem przedmiotu .

Zakupów nie można zmieniać ani anulować bez autoryzacji ICAN. Jeśli autoryzacja zostanie udzielona, ​​10% wartości zakupu (minimum 30 USD) może zostać pobrane w celu pokrycia kosztów uzupełnienia zapasów i kosztów operacyjnych. Jeśli zamówienie zostanie zwrócone z przyczyn klienta, klient musi zapłacić określoną kwotę opłaty manipulacyjnej, jeśli zostanie wyprodukowane.

Dokonano anulowania po wysłaniu produktu jest traktowany jako „zwrot” ze wszystkimi obowiązującymi opłatami. Zapoznaj się z naszą Polityką zwrotów produktów.

Roszczenia z tytułu uszkodzenia lub utraty przesyłki

Przed podpisaniem prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki.

(1) Jeśli nie ma uszkodzeń, podpisz odbiór produktu. Jeśli są uszkodzenia, zgłoś je na liście przewozowym lub, alternatywnie, odmów przyjęcia przesyłki, a zostanie ona zwrócona do ICAN Wheels. Jeśli zostanie złożone roszczenie wobec firmy spedycyjnej, poda ona numer odszkodowania. Poinformuj ICAN Wheels o tym numerze w celu śledzenia dostawy. Ustalenia dotyczące ponownej wysyłki zostaną dokonane w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu.

(2) Jeżeli towar jest uszkodzony, ale został przyjęty i nie został zgłoszony, nie ma możliwości dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej i jesteś odpowiedzialny za zakup produktu zastępczego.

(3) Jeśli przesyłka jest w dobrym stanie, ale produkt uległ znacznemu uszkodzeniu podczas transportu, prosimy o zachowanie listu przewozowego, opakowania itp. i skontaktowanie się z nami (peggy@icanwheels.com) w ciągu 7 dni od daty dostawy.

Jeśli przesyłka zaginie w transporcie, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami (peggy@icanwheels.com).

Polityka gwarancyjna

Każda rama i obręcz ICAN ma użyteczny cykl życia produktu. Każdy rower, rama i obręcz będą miały unikalny numer identyfikacyjny i kartę gwarancyjną. Wypełnij dostarczoną kartę i formularz gwarancyjny i wyślij je do nas. Niewykorzystanie dostarczonej karty gwarancyjnej spowoduje unieważnienie gwarancji. Zachowaj datowany paragon jako dowód zakupu.

Grupa produktów:

Rama i obręcz

Dotyczy wszystkich ram rowerów marek ICAN i Triaero oraz obręczy z serii FL, AERO Nova i Alpha.

Zasięg:

2-letnia gwarancja od daty zakupu.

**2-letnia gwarancja od daty zakupu obowiązuje dla przedmiotów zakupionych od 07/01/2020.

Warunki:

  1. Jeśli w ciągu 30 dni od daty zakupu wystąpi jakakolwiek wada produkcyjna, ICAN jest zobowiązany wymienić felgę(y) i zapłacić również za koszt wysyłki. Jeśli w ciągu 31 dni i do 2 lat wystąpi jakakolwiek wada produkcyjna, ICAN jest zobowiązany wymienić produkt(y). Właściciel produktu ponosi koszty wysyłki .
  2. Jeśli nie produkujemy już felgi, którą kupiłeś, wymienimy ją na najnowszy model tego samego typu bez żadnych dodatkowych kosztów.
  3. Program gwarancyjny nie podlega przeniesieniu i obowiązuje wyłącznie pierwszego nabywcę.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • Normalne zużycie (łożyska, szprychy, nyple, tarcze hamulcowe, opony, dętki, zapadki, wolnobieg, uszczelki, taśma obręczy itp.)
  • Produkty, które zostały nieprawidłowo zainstalowane i/lub wyregulowane.
  • Problemy wynikające z zaniedbania lub złej konserwacji.
  • Wykończenie powierzchni i zabiegi kosmetyczne (anodowanie, kalkomanie itp.)
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku.
  • Szkody następcze lub przypadkowe (jeśli dotyczy)
  • Produkty zakupione „z drugiej ręki”, „używane”, „w stanie takim, w jakim się znajdują” lub wyraźnie „bez gwarancji”
  • Produkty podrobione
  • Nieautoryzowana modyfikacja lub zmiana, w tym między innymi wszelkie naprawy wykonane przez kogokolwiek innego niż ICAN lub autoryzowany serwisant ICAN lub niezgodnie z zaleceniami Działu Obsługi Klienta ICAN

Wskazówki: Skontaktuj się z oficjalnym wsparciem ICAN za pierwszym razem, gdy znajdziesz problem z jakością. Nie naprawiaj naszych produktów prywatnie, w przeciwnym razie nie będziemy udzielać żadnej gwarancji.

Następujące czynności spowodują unieważnienie gwarancji

  • Niewłaściwe użycie (skoki, akrobacje itp.)
  • Modyfikacja kół
  • Ciśnienie w oponach przekraczające 140 psi
  • Nieprawidłowy montaż
  • Montaż części lub akcesoriów, które nie były pierwotnie przeznaczone do sprzedawanych zestawów kołowych lub nie są z nimi kompatybilne.
  • Stosowanie klocków hamulcowych nieprzeznaczonych do kół karbonowych

    Roczna gwarancja

    Grupa produktów:

    Komponenty i akcesoria

    Wszystkie komponenty ICAN, takie jak między innymi: widelec, sztyca, mostek, kierownica, siodełko, stery i korba.

    UWAGA: Wszystkie produkty ICAN są objęte gwarancją pod warunkiem normalnego użytkowania.

    Wszystkie pęknięte lub uszkodzone produkty lub zdjęcia muszą zostać przesłane do fabryki ICAN w celu analizy. Jeśli rama lub felgi zostaną uznane za uszkodzone lub pęknięte z powodu nadmiernego nadużywania przez właściciela, gwarancja na te części będzie nieważna. Jednak ICAN może zaoferować zniżkę na części zamienne.

    Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami pisząc na adres peggy@icanwheels.com.

    Zasady wymiany po wypadku

    Polisa Crash Replacement ma na celu pokrycie kosztów nieumyślnych zderzeń lub niewłaściwego użytkowania, np. dużego skoku lub upadku, wypadków, uderzeń kamieniami itp.

    Grupa produktów: Wszystkie ramy i obręcze rowerowe widoczne na naszej stronie internetowej.

    Rabat: 15% zniżki od ceny detalicznej.

    Warunki:

    1. Standardowa polisa wymiany w razie wypadku nie podlega przeniesieniu i obowiązuje wyłącznie pierwotnego nabywcę.
    2. Wszelkie problemy znalezione w produkcie zastępczym objętym gwarancją należy zgłosić w ciągu 7 dni od otrzymania zamiennika, w przeciwnym razie wymiana jest uznawana za rozwiązaną. Okres gwarancji obowiązuje od pierwotnej daty zakupu i nie resetuje się wraz z wymianą felgi.
    3. Należy pamiętać, że ponosisz odpowiedzialność za wszelkie koszty wysyłki, cła i należności celne.

    Produkty Zwroty i wymiany

    Polityka zwrotów obowiązuje wyłącznie klientów, którzy złożyli zamówienie na stronie internetowej. Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z zamówieniem, nie używaj go i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (peggy@icanwheels.com).

    W przypadku uwzględnienia zwrotu i refundacji, będzie ona podlegać poniższym warunkom, chyba że ICAN Wheels uzgodni inaczej:

    1. Zwrot produktu następuje w terminie 30 dni od daty pierwotnego zakupu.
    2. Produkt nadaje się do odsprzedaży; w oryginalnym opakowaniu, nieużywany i niezamontowany.
    3. Produkt uległ uszkodzeniu z powodu niekontrolowanych czynników powstałych w trakcie transportu.
    4. Aby dokończyć wypełnianie formularza, zapoznaj się z listem przewozowym. formularz zwrotu i dołącz go do towaru, który chcesz zwrócić lub wymienić.

    Mały druk

    • Przedmioty zwrócone w celu zwrotu pieniędzy lub wymiany podlegają kontroli przez zespół zajmujący się zwrotami.
    • Produkt został uszkodzony z powodu niekontrolowanych czynników podczas transportu. Skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni roboczych i przedstaw nam jak najwięcej dowodów, zdjęć, filmów itp. W miarę możliwości. Zapewniamy zwrot lub wymianę.
    • Nowe lub naprawione przedmioty zostaną do Ciebie wysłane niezwłocznie po otrzymaniu przedmiotów przeznaczonych do wymiany.
    • Zwrot pieniędzy za przedmiot zostanie zrealizowany w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przedmiotu.
    • Jeśli klient odmówi odbioru przesyłki z przyczyn osobistych, będzie musiał pokryć koszty przesyłki związane z transportem.

    Jeśli z przyczyn osobistych złożysz wniosek o zwrot lub wymianę, będziesz musiał ponieść odpowiednie koszty. Klient ponosi wszelkie opłaty związane ze zwrotem:

    (1) Opłata za uzupełnienie zapasów i odnowienie wynosi 10% wartości początkowego zakupu (minimum 50 USD).

    (2) Koszty wysyłki, cła, należności celne i wszelkie inne opłaty, o ile w polityce gwarancyjnej nie określono inaczej.

    • Jeśli zakupione przez Ciebie produkty zostały wysłane z Chin

    Będziesz musiał zapłacić za przesyłkę zwrotną i opłaty za wysyłkę. Koszty wysyłki w różnych krajach mogą się różnić, skontaktuj się z działem sprzedaży, aby uzyskać szczegółowe informacje o kosztach.

    • Jeśli zakupione przez Ciebie produkty zostały wysłane z magazynu zagranicznego

    (1) Opłata za uzupełnienie zapasów i odnowienie wynosi 10% wartości początkowego zakupu (minimum 50 USD).

    (2) Koszty wysyłki, cła, należności celne i wszelkie inne opłaty, o ile w polityce gwarancyjnej nie określono inaczej.

    Przepisy uzupełniające dotyczące zwrotów:

    • Po zatwierdzeniu Twojego wniosku o zwrot pieniędzy niezwłocznie przetworzymy Twój zwrot w ciągu pięciu dni roboczych
    • Kwota zwrotu jest oparta na kwocie dolarów amerykańskich, którą faktycznie otrzymaliśmy. Nie ponosimy odpowiedzialności za straty wynikające z różnic kursowych spowodowane procesem zwrotu pieniędzy przez klienta.

    Proces zwrotu i wymiany

    Zwrot i wymiana