Rama roweru górskiego
-
Rama 29er z pełnym zawieszeniem Zwiększony rozstaw tylnych kół o 148 mm Amortyzator tylny 210x55mm Widelec amortyzowany o skoku 150-160 mm Suport BSA
- From 3.579,00 zł
- From 3.579,00 zł
- Unit price
- per
-
UDM
-
Gradientowy niebieski + logo wielokolorowe
-
Niebiesko-zielony brokat + Srebrne logo
-
Przezroczysty czerwony brokat + Srebrne logo
-
Rama 29er z pełnym zawieszeniem Zwiększony rozstaw tylnych kół o 148 mm Amortyzator tylny 200x51mm Widelec amortyzowany o skoku 130-140 mm Suport BSA
- From 3.452,00 zł
- From 3.452,00 zł
- Unit price
- per
-
UDM
-
Sztuka Czerwona
-
Niebieski
-
Rama 29er hardtail Rozstaw tylny 142 mm Suport BB92
- 1.901,00 zł
- 1.901,00 zł
- Unit price
- per
-
UDM
-
Rama roweru elektrycznego Kompatybilny z silnikiem Bafang Sztyca siodełka 31,6 mm
- 3.671,00 zł
- 3.671,00 zł
- Unit price
- per
-
Turkus
-
UDM
-
Rama 29er z pełnym zawieszeniem Zwiększony rozstaw tylnych kół o 148 mm Amortyzator tylny 200x51mm Widelec amortyzowany o skoku 130-140 mm Suport BSA Grupa osprzętu Sram Eagle NX
- 13.104,00 zł
- 13.104,00 zł
- Unit price
- per
-
Rama 29er z pełnym zawieszeniem Zwiększony rozstaw tylnych kół o 148 mm Amortyzator tylny 210x55mm Widelec amortyzowany o skoku 150-160 mm Suport BSA Grupa osprzętu Sram Eagle NX
- 13.764,00 zł
- 13.764,00 zł
- Unit price
- per
-
Rama 29er z pełnym zawieszeniem Zwiększony rozstaw tylnych kół o 148 mm Amortyzator tylny 200x51mm Widelec amortyzowany o skoku 130-140 mm Suport BSA
- From 3.452,00 zł
- From 3.452,00 zł
- Unit price
- per
-
Rama 29er z pełnym zawieszeniem Zwiększony rozstaw tylnych kół o 148 mm Amortyzator tylny 210x55mm Widelec amortyzowany o skoku 150-160 mm Suport BSA
- From 3.579,00 zł
- From 3.579,00 zł
- Unit price
- per
Pełne zawieszenie czy hardtail?
Ramę MTB z włókna węglowego można podzielić na rama karbonowa hardtail i karbonową ramą MTB z pełnym zawieszeniem . Główną różnicą między nimi jest to, czy mają amortyzator z tyłu. Nieustającym sporem wśród kolarzy górskich jest to, czy lepiej wybrać ramę z pełnym zawieszeniem czy ramę typu hardtail?
Ramy MTB z pełnym zawieszeniem
Prawie wszystkie typy rowerów, w tym AM, XC, DH i Enduro, są montowane przy użyciu ramy z pełnym zawieszeniem. Rower wyposażony w ramę z pełnym zawieszeniem charakteryzuje się dobrą wytrzymałością, dzięki czemu czujesz się bardziej komfortowo. Amortyzator działa lepiej, a rama ma większą sztywność.
Wskazówka: Kupując ramę roweru górskiego z pełnym zawieszeniem, należy zwrócić uwagę na jej skok zawieszenia.
Gdy Twój rower MTB jest skonfigurowany z ramą full suspension, co oznacza, że możesz łatwo wspinać się po górskich drogach z komfortowym uczuciem. Największą cechą ram amortyzowanych jest to, że mają właściwości amortyzujące i są bardziej miękkie niż ramy hardtail. Gdy przejeżdżasz przez zagłębienia, góry i skały, nie poczujesz wstrząsów.
Struktura ramy z pełnym zawieszeniem jest bardziej złożona, z większą liczbą procedur produkcyjnych, obsługuje przednie i tylne amortyzatory, które są zwykle wyposażone w widelce amortyzujące i wykorzystują więcej surowców niż ramy hardtail mtb. Ponieważ rama z pełnym zawieszeniem jest cięższa. Struktura ramy jest mocniejsza. Oczywiście w 100% polecamy korzystanie z ramy z pełnym zawieszeniem, która zapewni Ci komfortowe wrażenia z jazdy.
Rama MTB z pełnym zawieszeniem skok (skok)
ICAN oferuje różne modele ram z pełnym zawieszeniem. Ze względu na różne rodzaje używanych gór, ich skoki są różne, głównie skoki 120 mm, 140 mm i 160 mm.
Jakiego skoku zawieszenia potrzebuję w moim rowerze górskim?
Rozmiar skoku ramy roweru górskiego zależy od stylu jazdy.
Ogólnie rzecz biorąc, mają one następujące wymiary odniesienia skoku
-
Jazda szlakowa: skok 110–140 mm
-
All-mountain: skok 130-160 mm
-
Enduro: skok 150-170mm
-
XC: skok 90-120 mm