Dlaczego moja zmiana biegów jest do bani? 9 powodów
30 Jul 2019
0 Comments
Nie ma nic gorszego niż zmiana biegu i słyszenie zgrzytania układu napędowego bez przesunięcia łańcucha do następnego zębatki. Jeśli masz problemy z błędnymi zmianami biegów, przeskakiwaniem i biegami, które po prostu nie chcą robić tego, co im każesz, mamy dla Ciebie przydatny przewodnik.
- Naciąg linki . Większość problemów z przełożeniami wynika z rozciągania linki i rozregulowania przełożeń. Ten problem powoduje, że ludzie bawią się śrubami granicznymi. Jeśli linki się rozciągają, śruby graniczne nie zmienią rozregulowania przełożeń. Powinny być ustawione, gdy rower był pierwotnie ustawiony i nie powinny wymagać żadnej regulacji.
Jeśli masz problem z podnoszeniem biegów, musisz dokręcić linkę. ¼ obrotu na regulatorze lufy powinno to naprawić.
- Brudne kable . Dbaj o czystość kabli i najlepiej od czasu do czasu nasmaruj je odrobiną smaru, aby działały prawidłowo. Gdy zaczną się ciągnąć, wymień je na nowe kable. Spróbuj wymienić je na kable wysokiej jakości, a zauważysz zauważalną zmianę w zmianie biegów.
- Ustawienie tylnej przerzutki . Niewielkie uderzenie może łatwo uszkodzić hak przerzutki, niewielki ruch i zmiana biegów nie będzie już taka sama. Hak jest zaprojektowany tak, aby się wyginał, aby chronić ramę, więc zwracaj na niego uwagę. Niewielkie wygięcie może spowodować jego wygięcie z powrotem, duże wygięcie i będziesz musiał kupić nowy hak. Zawsze warto mieć zapasowy hak do swojego roweru.
- Brudny łańcuch . Utrzymuj łańcuch w czystości i nasmarowany, jeśli chcesz, aby zmiana biegów była łatwa. Oszczędzanie na tej konserwacji może prowadzić do przedwczesnej awarii układu napędowego, więc bądź na bieżąco. Uważaj na łańcuch, aby upewnić się, że nie ulegnie uszkodzeniu, i nie chcesz, aby sztywne ogniwa lub sworznie próbowały wyskoczyć z łańcucha.
- Zewnętrzne kable o niewłaściwej długości . Tak, osłona kabla utrzyma wewnętrzne kable w czystości, ale jeśli są za długie, dodasz dużo tarcia do systemu. Zgadnij co, za krótkie również mogą sprawić problem. Za krótkie mogą spowodować, że kabel będzie naciągnięty zbyt mocno.
- Ustawienie przedniej przerzutki . Ponownie pukasz lub przesuwasz przednią przerzutkę. Czy zacisk się poluzował, czy przesunął się, gdy jechałeś po drodze, to wszystko są problemy, które oznaczają, że będziesz musiał ponownie ustawić ustawienie przedniej przerzutki.
- Twój układ napędowy jest zużyty . Pomimo dbania o układ napędowy, nadal może się zużywać. Sprawdź łańcuch za pomocą sprawdzacza łańcucha, a dowiesz się, jak bardzo jest zużyty. Miejmy nadzieję, że dbając o układ napędowy, będzie to po prostu nowy łańcuch.
- Twoje ramy pękły . Czy rozbiłeś się i wygiąłeś lub skręciłeś tylną część ramy? Jeśli rama się rozregulowała, to samo stało się z przerzutkami.
- Źle to ustawiłeś . Jeśli jesteś nowy w budowaniu rowerów, być może popełniłeś błąd. Może nadszedł czas, aby oddać rower do ekspertów.
Przykładowy blokowy cytat
Praesent przedsionek congue tellus i fringilla. Curabitur vitae semper sem, eu convallis est. Cras felis nunc commodo eu convallis vitae interdum non nisl. Maecenas ac est sit amet augue pharetra convallis.
Przykładowy tekst akapitu
Praesent przedsionek congue tellus i fringilla. Curabitur vitae semper sem, eu convallis est. Cras felis nunc commodo eu convallis vitae interdum non nisl. Maecenas ac est sit amet augue pharetra convallis nec danos dui. Cras suscipit quam et turpis eleifend vitae malesuada magna congue. Damus id ullamcorper neque. Sed vitae mi a mi pretium aliquet ac sed elitos. Pellentesque nulla eros accumsan quis justo i tincidunt lobortis deli denimes, zawieszenie przedsionka lectus w lectus volutpate.
Tags: